خرید هلو
نوشته شده توسط : imc

هلو


خرید هلو


دسته مالی و اداری زیردسته حسابداری

سی دی اورجینال را زیر قیمت پشت جلد و به قیمت نمایندگی و همکار بخرید

این نرم افزار با قابلیت نصب آسان بر روی تمام ویندوزها با زبان برنامه نویسی دلفی که قویترین زبان برنامه نویسی حال حاضرجهان است زیر نظر تیمی از کارشناسان حسابداری و نرم افزار طراحی شده و بروش حسابداری ادواری عمل می نماید که بطور اختصار شامل عناوین ذیل می باشد :

1.منوی اطلاعات اول دوره/ ورود اطلاعات: در این قسمت زمانی که برنامه به صورت خام (قبل از ورود اطلاعات ) اجرا میگردد فقط منوی اطلاعات اول دوره فعال می باشد که در این قسمت می توان سرفصل های جدید حسابداری در سطح کل، معین و تفضیلی را تعریف نمود. (لازم به ذکر است به دلیل اتوماتیک عمل نمودن سیستم برخی از سرفصل ها از قبل در سیستم تعریف شده است که نمی توان آنها را تغییر داد). و مانده حساب اشخاص و کالاها و اسناد بانکی را در اول دوره وارد سیستم کرد و پس از تکمیل با کلیک روی گزینه " انتهای عملیات اول دوره" نسبت به صدور سند افتتاحیه اقدام نمود.

2. منوی صدور فاکتور:صدور فاکتورهای خرید و فروش ، مرجوعی، پیش فاکتور ، ضایعات ، امانی، سفارش خرید.لازم بذکر است در فاکتور امانی میتوان هنگام تسویه کالا مقدار فروش رفته را فاکتور فروش و مابقی را به انبار عودت داد. پیش فاکتور یا استعلام را نیز میتوان اصلاح و به فاکتور فروش تبدیل نمود.

الف)گروه بندی و طبقه بندی: کالاها بصورت گروه اصلی(در نسخه هایی که دارای امکان چند انباره میباشند (متوسط به بالا) گروه اصلی همان انبار می باشد.و حداکثر 100 گروه اصلی قابل تعریف می باشند )و گروه فرعی (برای هر گروه اصلی 100گروه فرعی میتوان تعریف نمود) و نام کالا که در هر گروه فرعی میتوان 1000نوع کالاکه به عبارتی میتوان بالغ بر 10،000،000نوع کالا در سیستم تعریف نمود.

ب) نام کالاها:در این قسمت با مشخص نمودن گروههای اصلی و فرعی جهت قرار گرفتن کالا در انبار امکاناتی از قبیل نقطه سفارش کالا (مقدار حداقل و حداکثر موجودی کالا که بدیهی است هنگامیکه مقدار کالا از این مقدار تعریف شده خارج شود نرم افزار پیغامی را به کاربر میدهد) قرار گرفتن قیمت فروش در زمان صدور فاکتور فروش که این مقدار در فاکتور قابل تغییر میباشد.ضمن اینکه امکان ورود لیستی کالاها و امکان ورود کالای تکراری با زدن تیک مربوطه در تنظیمات نرم افزار مقدور میباشد.

توجه: میتوان کارهای خدماتی نیز در سیستم تعریف و در فاکتور فروش لحاظ نمود.

3. منوی امور مالی:در این منو جهت تنظیم اسناد حسابداری به دو صورت عمل می شود.

الف- امورمالی اتوماتیک: یک سری آیتم ها از قبل تعریف شده از قبیل حساب بانک به بانک، صندوق به بانک، حواله طرف حساب، دریافت و پرداخت اشخاص، هزینه، درآمد، سرمایه گذاری، برداشت و کارمزد بانک قرار داده شده است که بر اساس این سرفصل ها اسناد را می توان ثبت نمود.

ب- ثبت سند حسابداری: در صورت نیاز به ثبت سند حسابداری به صورت سند دوبل (غیر اتوماتیک).

ج- در منوی امورمالی گزینه ای به نام وصول اسناد بانکی موجود میباشد که بصورت روزانه لیست چکهایی که تاریخ سر رسید آنها فرا رسیده شامل اسناد پرداختنی و دریافتنی را گزارش میدهد.

4. منوی تنظیمات مدیریتی : در این منو تنظیمات کلی برنامه را میتوان انجام داد.

5. منوی اصلاحات: از طریق این منو می توان اسناد بانکی را از حالت عودت از وصول یا به حساب خواباندن یا حذف چک و ... اصلاح وهمچنین فاکتورها ، اسناد حسابداری و اطلاعات اول دوره شامل: مشخصات کالا و مشخصات اشخاص و اسناد بانکی دریافتنی و پرداختنی و موجودی بانک ، صندوق و تاریخ سند افتتاحیه را نیز از این منو اصلاح نمود .

6. 6. منوی گزازشات : کلیه گزارشها را از این قسمت میتوان تهیه نمود.این گزارشات شامل اطلاعات آماری از قبیل فاکتورهایی که بالاترین خرید و یا فروش یا برگشتی ها را داشته اندیا طرف حسابهایی که به ترتیب بدهکارترین یا بستانکارترین بوده اند.یا پرفروشترین و کم فروشترین ماه سال و اطلاعات آماری در مورد کالاها و ...بوده و گزارشات دیگر شامل گزارشات انبار شامل کاردکس تعدادی یک کالای خاص و گزارشات جامعی در خصوص فاکتورها با اعمال شروط جهت گرفتن گزارش مبنی بر اینکه این فاکتور طی چه شماره ای در چه تاریخی و یا مابین چه تاریخهایی به چه مبلغی برای کدام طرف حساب و...و همچنین گزارشات از دفتر روزنامه و کل و معین و تفضیلی و معین صندوق وا شخاص و عملکرد بانک با قابلیت محدود نمودن تاریخ گزارش و میزان کل سود و نمایش اسناد و ضمائم میباشد .ضمنا میتوان گزارشاتی از مشخصات طرف حساب شامل تلفن و آدرس و جمع تخفیفات و...نیز تهیه نمود. همچنین امکان تهیه گزارش کاملی نیز از اسناد بانکی به تفکیک چکهای خودمان یا چکهای طرف حساب شامل همه چکها یا وصول نشده ها و ...با اعمال تاریخ سر رسید،شماره چک،پشت نمره،طرف حساب ،مبلغ و تاریخ صدور و وصول و نام بانک و ...تهیه نمود.

با اضافه شدن امکانات ذیل به نسخه فروشگاهی ساده (کد 11 ) نسخه فروشگاهی متوسط ( کد 12 ) ساخته میشود .

· سطح دسترسی کاربران: توسط این امکان، مدیر سیستم می تواند برای هر کاربر بنا به اختیارات داده شده، محدودیت های لازم را اعمال نماید.

· واسطه: هنگام صدور فاکتور، واسطه هر فاکتور را بنا بر درصد و یا مبلغ متعلقه ثبت و از عملکرد واسطه ها گزارش تهیه می نماید.

· چک های ضمانتی: چک های ضمانتی دریافتی و پرداختی که به صورت امانتی از سایرین نزد شما و یا از شما نزد سایرین قرار داده می شود قابل ثبت و گزارش گیری می باشد.

· معین اشخاص همراه با کالا: گزارش معین اشخاص در نسخه ساده با قید مبلغ کل هر فاکتور و مبلغ کل تسویه شده از هر فاکتور می باشد اما در کد 12 علاوه بر این می توان گزارش را به صورت نمایش ریز کالاها و نحوه تسویه هر فاکتور تهیه نمود.

· امکان بارکدخوان: با استفاده از این امکان می توان جستجو کالا را در فرم صدور فاکتور توسط بارکدخوان انجام داد و از این طریق ضمن تسریع کار از خطاهای احتمالی کاربران جلوگیری نمود.

· حواله بین انبار ها:توسط این منو کابر میتواند انتقال یک کالا را از یک انبار (گروه اصلی) به انبار دیگر ثبت نماید.

· تعریف کلید فوری : کاربر می تواند برای منو های اصلی برنامه بنا بر سلیقه خود کلید فوری تعریف نماید .

· سفارش لیستی کالا : توسط این امکان کاربر می تواند سفارشات خرید و فروش را ثبت ودر زمان مورد نظر این سفارشات را به فاکتور خرید و فروش تبدیل نماید.
شامل راهنمائی دربرنامه ، دفترچه راهنما ، فیلم آموزشی ، قفل سخت افزاری ، یکسال گارانتی

اورجینال
ناشر :طرفه نگار شماره مجوز : 406538
قیمت پشت جلد:47000 تومان
قیمت فروش ما به صورت کلی و جزئی : 44950 تومان
فروش سی دی اورجینال به صورت کلی جزئی با قیمت فروش کلی
به قیمت نمایندگی و همکار سی دی اورجینال بخرید

فروشنده: گیلان شاپ

قیمت: 44,950 تومان

درصد :5

خرید هلو



خرید کامل ترين مجموعه کاشت, داشت و برداشت توت فرنگی
خرید Resident Evil 3 Nemesis
خرید سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور رشته مديريت
خرید عطر حرم مطهر امام رضا (ع)




:: برچسب‌ها: خرید , هلو ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: